sâmbătă, 24 martie 2012

TERARIU

Primăvara este perioada schimbărilor. O floare, o ramă pentru fotografie sau un suport pentru cărți, aceste accesorii din locuință desigur ne crează confortul dorit.

Eu nu-mi pot imagina viața fără a crea ceva interesant și îmi place când am multe de făcut. Izbucnesc ideile din senin atunci când oamenii au încredere în talentul meu.

O idee interesantă de decor pentru locuință este TERARIU, fie că il cumpărați sau îl confecționați, îl recomand pentru că este un detaliu minimalist perfect pentru o terasă, balcon sau bucătărie.



3 comentarii:

  1. Wow super de unde asi putea procura vreo cateva. Serios imi place. Tu le confectionezi? Arata foarte bine. Si eu am unele hobby-uri de exemplu imi place sa petrec mult timp pe pariuri sportive live dar niciodata n-am fost bun din punct de vedere artistic. Asa ca daca mai ai te rog scrie. Ms anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial!!!
    Acum imi pare rau ca nu am o terasa cu flori :)

    NICOLE,

    http://reinvent1yourself.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere